14 Şubat 2009 Cumartesi

Satılık Rode Nt1a ( rode nt1-a) - Alınık Rode Nt1a ( rode nt1-a)

usta kaç gündür rode nt1a arıyorum.. google ı deştim çıktım..
bide bu site gözüksün karşımda diye bu başlıkla açıyorum :D

rode nt1a nın özelliklerini yazalım

barninin yazısı ...
Rode firmasının piyonu desek doğru olur nt1a ,nt1'in geliştirilmiş veriyonu piyasada bir çok marka var , ancak sadece mikrofon olarak çalışan marka bir elin parmağını ya geçer ,ya geçmez.. Bu firmalardan biride Rode ve stüdyo kayıt için en küçük modeli olan Rode nt1a.


Dediğim gibi bu model nt1'in geliştirilmiş versiyonu. Genel amaçlı bir mikrofon. Kullanıcılardam şuana kadar en ufak bir kötü yorum almadım. Kendim denediğimdede sesini oldukça sevdim. (ama bir zahmetle kayıt etmedim ne yazıkki) Aletin genel özellikleri zaten her yerde mevcut 1" lik single diyafram içeriyor. Bunun dışında hpf gibi özellikleri yok. Aslında bir eksi olsada çok önemli bir nokta değil bu.Rakiplerinin çoğundada bulunmayana özellikler zaten.(genelde dual diyafram olanlarda mevcut bu özellikler) Paket içinden shuock mount çıkıyor ki buda normal saış fiyatı 60 ytl civarında olan bir parça, Rode size bunu hediye ediyor

239 dolarlık satış fiyatı ile aynı klasmandaki onlarca üründen kat ve kat üstün bir alet.Orta sınıf bir preamp ile çok başarılı sonuçlar alabilirsiniz. Vokal kayıtlarında oldukça başarılı enstrumandada geri kalmıyor. düşük bütçeler için mükemmel çözüm Rode nt1a (İncelemeden çok reklam gibi oldu)

Rode'un genel en iyi yanı olan 10 kullanıcı hataları dahil garanti Rode nt1a içinde geçerli. Bu sayede içiniz rahat olarak 10 yıl kullanabilirsiniz.

Artıları
-10 yıl garanti
-Shouck mount hediyesi
-Rode markasının güvencesi
-Uygun fiyat


Eksileri
- Eksi kabul edilicek bir nokta ben göremedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder