27 Haziran 2009 Cumartesi

Mixer Bağlanması ve Ufak Ayarlar!

Neden ?

"Mixerimi Bağlayamıyorum" , "Hiçmi Ayarı Yok" , " Anlamadım Resimli Anlatsanız" Gibi Uzatabileceğim Özel Mesajlar Geliyor. Bilen Arkadaşlar Gözden Geçirsin Bilmeyenlerde Resimlere Bakarak Mixerini Bağlasın Ufak Ayarlarını Yapsın.

1 - Kablo Sorunu. Ne , Nereye Bağlanır ?

İlk Olarak elimizde İki tane Kablo Bulunması Gerek. Birincisi Mixerle Bilgisayarın Arasındaki iletişimi Sağlayan Kablo , ikincisi İse Microfonla Mixer Arasındaki iletişimi Sağlayan Kablo.

a ) Mixer İle Bilgisayar Bağlantı Kablosu!

Main Out Bölgesine Gireb Bu Kablonun Mixere Giren kısmı çift jack , Pc ye giren kısmı ise Tek olmak üzere LİNE girişine girer.

b ) Mixer ile Microfon Arasındaki Kablo!

Resimlerde Gösterdiğim Gibi Condenser Microfonlar " Condenser Mic" Yerine ( kalın ve 3 dişli ) , Dynamic Microfonlar "Dynamic Mic" yerine ( ince uzun input'a )

2 - Mixerde Ne ayarı Yapmam Lazım ? Ne Ne işe Yarar ?

a ) Gain

Microfondan Mixere Alınan Ses Dalgalarının Daha Yüksek DB de gelmesini Sağlar.. Resimde Gösterdiğim Gibi Orta Seviyenin Biraz Üstünde Kullanmanız İdealdir.

b ) Level

Genel Ses Düzeni "Volume Ayarı" Orta Seviyenin Üst Kısmı İdealdir

c ) HQ

Kıstığınız Taktirde Sesiniz Temiz , Tizz Çıkar ve Patlayan Harfler Sünger , Pop Filter Olmasada Patlamaz!!!


Aşağıdaki Resimlere Bakarak Takıldığınız Bir Yer Olursa Sorabilirsiniz..!!!

-------------------------------------------------------------------



Main Out & Line Kablosunun Mixere Giricek Kısmı ( çift jack L+R )

------------



Main Out Jack Bağlı Hali.. Diğer Ucu Pc ( Ses kartı ) Line Girişine

------------



Level.. Ses Orta Seviyenin Biraz Üst Seviyesinde Olması Uygundur.

------------



HQ ayarını Kıstığımızda Harf Patlamaları Tamamiyle Engellenicektir.

------------



Gain Ayarı ve Dynamic Mic Girişi

------------



Condanser Mic Girişi..

1 yorum:

  1. kardeş ben bir mixser almak istiyom nasıl alırım bana yardımcı olabilirmisiniz acaba u b2 c1 mikrafon bana lazım bana ulaşmak için mardinli_hursit@hotmail.com bu benim adresim yardımcı olmak isteyen eklesi lütfen

    YanıtlaSil